آهای سهراب !!

ریحانه

تنها ترین تنها

آهای سهراب !!

قایق دیگر جوابگو نیست …

کشتی باید ساخت …

اینجا مثل من تنها زیاد است !!



نظرات شما عزیزان:

aloone-boy
ساعت11:49---16 مهر 1393
در زندگی من "اتفاقهایی" همیشه می افتند! حتی وقتی دستشان را میگیرم! دلت برای من نسوزد من عادت کرده ام که "همیشه" دستی چوب لای چرخ آرزوهای من بگذارد…!

aloone-boy
ساعت11:49---16 مهر 1393


مـــ ن : دلـت به ماندن نیست بـرو،
عشـق که گـدایی نـدارد.
یادت نیست مگر؟
این نذر مـن بود،
که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم.
+ آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه
و بگه:
احمق نمیخوادت
انقد خودتو کوچیک نکن...!
+ چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش
اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم.
+ جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”
+ تا دلت بخواهد بغض دارم تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق میگیرد..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:,

] [ 21:8 ] [ reyhane ]

[ ]